woensdag 2 november 2011

kerst kaartje

Dit keer een kerstkaartje gemaakt met embossing poeder vind ik ook erg leuk om te doen.


De stempels zijn van differrent colors en het is de snowflake en de tekststempel
Ik heb eerst de snowflake gestempeld op gekleurd karton met embossing poeder bestrooid en daarna met de heattool warm gemaakt. De snowflake uitgeknipt en daarna opgeplakt met foamblokjes. Uit de kaart heb ik 3 rondingen geponst en hierachter pergamono papier vastgeplakt daarop heb ik ook weer een snowflake gestempeld en met embossing poeder warm gemaakt.
Dit heb ik 3 keer gedaan en zie hier het resultaat. erg leuk om te doen .
De stempels zijn verkrijgbaar bij ludiec stempels en zijn van different colours .

Veel plezier met het maken en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groet Miranda


    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten